donderdag 2 juli 2009

Lief Dagboek

Huh?? Lisa was toch allang weer thuis? Ja, ik ben nu 5 dagen terug van Valencia en ik moet stiekem bekennen dat ik het mis om verhaaltjes te schrijven. Daarom heb ik deze weblog aangemaakt. Ik zal nu dan wel geen verhalen schrijven over:
-gekke taalbarrieres want Hey Nederlands kan ik al
- een chineze familie in de keuken want voor zover ik weet hebben wij geen chinezen in de familie
- vieze bedden en deurknoppen want ik heb een hele lieve mama die zorgt voor een schoon huis
- uitgaan tot diep in de nacht in Amsterdam gaan de discotheken toch echt gewoon om 4 hooguit 5 uur dicht
- stierengevechten, ik heb nog nooit een boer in gevecht zien gaan met zijn koeien in nederland
-nieuwe mensen leren kennen, als ik nu op straat loop zal ik niet zo snel zeggen hey hoe heet jij waar kom je vandaag wat doe je hier

Maar het lijkt mij wel leuk om een soort dagboek bij te houden aangezien ik te lui ben om alles op te schrijven en ik alle berichtjes ook wel erg leuk vond. Misschien hou ik het na 3 dagen al voorgezien, misschien komt er nooit een kip kijken op mijn site voor nu vind ik het leuk om een dagboek bij te houden.

2 opmerkingen:

  1. Daar ben je weer.
    Leuk!!!!!!

    Xxxxxxx mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, dit is nou echt helemaal geweldig! Weg met m'n depressie en heimwee naar je columns!
    Alleen daarom al zeg ik...vooral doorgaan. Echt superleuk!

    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen