dinsdag 18 augustus 2009

Lieve Laurens

23-07-2009 Lieve Laurens, Als ik aan jou denk, denk ik aan gezelligheid en grapjes! Je was altijd in voor een grapje, altijd vrolijk (behalve als iemand aan je nieuwe spullen zat of Ajax verloor ;) en altijd lief. Ik snap er niets van, ik snap het niet dat je er nu niet meer bent! Dat het allemaal zo snel is gegaan en dat er niets meer aan te doen was. Ik dacht Laurens die red het wel, zo'n positieve man. Tot zondagochtend heb ik gewacht op en wondertje, een engeltje die jou zou komen betoveren. Helaas is dat engeltje niet gekomen, maar ik weet zeker jij bent nu het engeltje! Het engeltje dat waakt over ons allemaal. Iemand die zo hard vecht zo vol in het leven staat en zoveel van zijn lieve meiden houd. Zelfs de raarste brouwseltjes van Mel en mij at je op zonder maar een beetje te zeuren. Ik mis je nu al. De afgelopen dagen had ik telkens het gevoel we missen iemand. Je hoort gewoon op de bank te zitten in de woonkamer of bezig te zijn in de tuin! Je hoort er gewoon nog te zijn. Ik zal altijd aan je blijven denken en je mag trots zijn op Patrica, Stef, Kim en Mel ze hebben het zo goed gedaan de afgelopen weken! Liefs, Lisa O,ja Laurens.. toen ik donderdag naast je bed zat zat ik een tijdje over je haar te aaien. Nog sorry daarvoor hoor want jij vind het natuurlijk helemaal niet fijn als er iemand aan je haar zit! Dat was een beetje stom van me! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten