vrijdag 15 oktober 2010

Busy Bee

Mijn verjaardagsfeestje-uitgaan-sporten-werken-college-bodycombat-werken-studeren-verjaardag-picknick-studeren-werken-werkgroep-sporten-bioscoop-premiereSchemer-supriseontbijt-werken-studeren-werken-sporten-presentatie-studeren-werkgroep-werken-borrel-studeren-FOAm-winkelen-XCO-verjaardag-bodycombat-werken-college-studeren-bioscoop-shoppen-verjaardag-uitgaan-hightea-presentatie-bodycombat-werken-college-bodycombat-studeren-groepsvergadering-college-bioscoop-werken-werkgroep-studeren-sporten-BBB-sushilunch-etentje-uitgaan-studeren-sporten-college-werken-bodycombat-werken-zumba-bioscoop-werken-studeren-BBB-hardlopen-groepsvergadering en nu heerlijk een avondje niets doen!!

Ik vind het leuk om bezig te zijn: etentjes met vriendinnen, ik houd van feestjes en uitgaan, een sushi lunch met werk, High Tea-en, de Dol Dwaze dagen overleven met Lianne, foto's maken in een fotohokje in Club Trouw met Lisa haar verjaardag en naar de bioscoop met Jorn. Maar tussendoor moeten er ook nog colleges worden gevolgd en gewerkt worden. Daarnaast heb ik een lichte sportverslaving ontwikkeld en bezoek de sportschool nu gemiddel 4/5 keer per week. Maar vanavond, vanavond doe ik helemaal niets! Heerlijk op de bank in mijn pyjama tv kijken.

Fijn weekend,

Liefs,

Lisa

3 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dan ook alles nog zo goed doen! Als jij een sbbatical zou nemen, zou je volgens mij een jaar slapen!

    BeantwoordenVerwijderen