zondag 7 februari 2010

Beautiful Blogger Award



Ik vind het niet alleen leuk om zelf af en toe een blog te schrijven, ik vind het ook leuk om andere blogs te lezen. Zo kwam ik er vorige week achter dat ik de 'Beautiful Blogger Award'in ontvangst mocht nemen. Geen oscar, geen televesiering, geen goude griffel maar een 'Beautiful Blogger Award'. Eigenlijk houd dit gewoon in dat je 7 feitjes over jezelf verteld en de award vervolgens weer doorgeeft aan 7 mensen en ik moet de gever bedanken, dus bij deze Ashley bedankt :)! Hou je vast:

Feit 1: Ik ben 19 jaar en slaap nog steeds met een knuffel. Nee, niet zomaar een verdwaalde beer die mijn bed siert. Nee, ik heb het hier over "meneer Beer", die ik elke avond toch echt stevig onder mijn armen klem. Ik vind het gewoon fijn om iets vast te houden in mijn slaap.


Feit 2:
Ik eet geen vis en geen vlees. Waarom niet? Ik hou gewoon niet van dieren, niet om te knuffelen en niet om te eten. Tot mijn 7e kon mijn moeder me nog wijsmaken dat vlees uit een fabriek kwam en het nep was. Daarna heb ik sporadisch een beetje gehakt of kip gegeten tot mijn 13e. Ik heb nog een kleine kippperiode gehad, maar geef mij maar een lekkere groenteburger. Je bent zelf al van vlees, dus waarom zou je nog vlees naar binnen werken? Het zit tussen mijn oren ja.


Feit 3:
Ik ga zeker 1 á 2 keer per week naar de bioscoop. Ik heb een pathe unlimited pas en samen met Jorn en andere vrienden maak ik daar goed gebruik van. Daarnaast moet ik voor mijn studie ook nog elke week naarhet filmmuseum om daar films te kijken. Als ik thuis een film kijk val ik vaak ook 9 van de 10 keer in slaap.

Feit 4: Ik ben helaas verslaafd aan mijn Blackberry. Ik ping, hyve, twitter en sms wat af. Soms heb ik dagen waarop ik bedenk ik neem gewoon een oude nokia 3310, geen gezeur! Ik heb het alleen nog nooit daadwerkelijk gedaan.

Feit 5: Ik studeer dan wel aan de universiteit en dan ben je zogenaamd redelijk slim. Maar ik ben eigenlijk superdom. Als iemand zegt je moet naar links, dan moet ik eerst altijd even in mijn hoofd zeggen: dat is links, dat is rechts. Zo ben ik ook al eens het mannentoilet ingelopen omdat ik nog steeds niet het verschil weet tussen dat vrouwen en mannensymbool (die dingen met plusjes en rondjes). Ook heb ik tot 4 jaar terug gedacht dat een tijger vrouwelijk was en een leeuw mannelijk. Ik ben donkerblond, dat wel.

Feit 6: Ik lees tijdschriften het liefst achterstevoren (soms zelfs binnenstebuiten ;))

Feit 7: Ik heb door de jaren heen een soort van tik ontwikkeld om in elke vreemde stad waar ik kom een schudbolletje en een klein doosje te kopen. Om ze vervolgens te laten verstoffen in mijn kast.

En dan komt nu het moeilijkste deel, ik moet deze award aan 7 andere bloggers doorgeven. Ik weet eigenlijk niet of ik er wel 7 ken! Maargoed ik geef hem door aan : Rachelle, Nathalie, Teatime en aan ieder ander die hem maar wilt hebben :)!



Liefs,

Lisa

3 opmerkingen:

  1. Feit(en) 8: lief, groot doorzettingsvermogen, schrijverstalent, grappig en de ideale dochter/buurmeisje maar zeker geen girl next door!

    Gefeliciteerd met je award. De volgende is de Gouden Griffel!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n pathe-card lijkt me echt fijn. Alleen moet je dan natuurlijk wel meerdere mensen kennen die dat ook hebben ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yeah, nog iemand die van rechts naar links door magazines gaat!

    ♥ dontlookinthecamera.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen