maandag 21 september 2009

Chocolate solves all problems..

De Ramadan is dan wel net afgelopen, mijn ramadan begint vandaag! Ik bedacht me vanochtend in de bus hoe het zou zijn om een maand geen chocolade te eten! Het is dan wel heel wat anders dan de echte ramadan, maar voor mij is dit ook een uitdaging. Nu moet je ook weer niet denken dat ik dagelijks 3 marsen naar binnenwerkte maar af en toe een stukje stukje chocola, chocoladekoekje. Ach ja het valt eigenlijk ook best mee: een maand geen m&m's, chocoladekoekjes, balistos en chocoladesigaretten(jaa ze liggen alweer in de winkel) hagelslag en chocopasta mag wel! Misschien ben ik over een maand 5 kilo lichter, heb ik supergezonde huid en ineens heel dik haar misschien eet ik zelf dan wel nooit meer chocola! We zullen zien.

Dit ingenieuze idee bedacht ik vanmorgen nadat ik om half 8 was op gestaan om jawel:te gaan sporten! Ik had al een week niet gesport en waarom zou ik dan niet op maandagochtend om 8 uur goed gaan maken als ik om 11 uur al in de college banken moest zitten. Het was heerlijk, lekker in alle rust op de fiets naar de sportschool het zonnetje scheen al en behalve buiten was het op de sportschool ook lekker rustig. Ik voelde me daarna heerlij fit, dus ik ga dit vaker doen.

Mijn weekend was leuk en leerzaam. Vrijdagavond had ik eerst de verjaardag van Amber, was gezellig! Daarna had ik de verjaardag van Sanne, was ook erg gezellig en leuk om iedereen weer te zien. Het plan was om daarna met zijn allen naar Paradiso te gaan, alleen verliep dit ietsje anders. De ene helft was namelijk al iets eerder weg gegaan en was gewoon bij Paradiso naar binengegaan. Sanna, Adrienne, Chiara en nog wat andere vriendinnen van Sanne vertrokken iets later op de fiets. Toen we bij Paradiso aankwamen was het inmiddels al half 2, ik denk dat ze gratis Viktor&Rolf kleding uitdeelde binnen in Paradiso want de rij was erg lang! We besloten toen maar om naar de Melkweg te gaan. Daar aangekomen voelde ik me als een vis in het water! Niet dus. Er werd Dubstep muziek gedraait, een vrij nieuwe soort muziekstijl het ging supersnel maar ook weer langzaam. Ik wist dus niet echt hoe ik moest dansen, ik had het idee alsof ik in een aquarium was beland. Op een gegeven waren mijn trucjes op, gelukkig had Adrienne hetzelfde. Het was niet stom hoor het was alleen heel erg wennen. We gaan voortaan voor de spiegel oefenen zo dat we voordat mee kunnen doen! Ik had bij Adrienne geslapen.

Zaterdagmiddag/avond heb ik eigenlijk de hele avond aan mijn opdracht voor televisie werkgroep gezeten. Een analyse van 2 tvseries. Zo kwam het dus dat ik voor het eerst in mijn leven een aflevering van 'Lost' heb gekeken. De serie waar iedereen het over heeft, waar duizenden fanclubs van zijn er is zelfs een heuze 'Lost University'. Ineens begrijp ik waarom, de serie is erg leuk! Net zoals sommige acteurs. Zonmiddag gezellig met Lisa en Janneke geluncht. We zaten eerst bij een tentje waar ze alleen tosti's hadden, Janneke en ik wilde een tosti mozzarella,pesto en tomaat. 'De pesto was op en ze hadden geen wit/bruin brood maar alleen turks brood. Hmm ineens was onze honger ook weg. Uiteindelijk lekker geluncht bij Bagel&Beans. De rest van de dag de hele dag aan mijn presentatie voor morgen gewerkt, mijn presentatie gaat over self-reflexiviy binnen de tvseries. Erg lastig.

Ik ga nu maar weer even verder voor school, want ik heb nog genoeg te doen! Morgen ga ik trouwens met Kathelijn naar een uitzending van 'De wereld draait door'. Ik moet een verslag maken over een tvprogramma, dat is dan wel weer leuk!

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Yeahhh! Go Lisa Go Lisa!
    Je kan het een maand zonder chocola!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, Lis geen chocola is waarschijnlijk net zo erg voor jou als stoppen met roken zou zijn voor mij...Ik voel met je mee ;-)
    Als je, je niet kan concentreren, komt dan waarschijnlijk door chocoladegebrek en kun je dus stellen dat je het nodig hebt om goed te functioneren. Nou, als dat geen goed excuus is...

    BeantwoordenVerwijderen