maandag 18 januari 2010

Wanted!

GEZOCHT: LOOK-A-LIKE!!

Gezocht: look-a-like (zie profielfoto rechts, maar de nodige make-up kan wonderen doen), het liefst voorzien met een goed stel hersens en een IQ van 150. Ben jij in staat om in 1,5 week tijd 200 blz. Sociale Geschiedenis van de Media, 207 blz. Only Connect, 400 blz. Film History , ruim 20 films en 15 programma's uit je hoofd te leren? En ben je beschikbaar op 27 januari van 13.00-15.00? Laat dan nu een reactie achter!!

Beloning: 100 euro en daarnaast krijg je 1,5 onderdak in de Openbare Bibliotheek in Amsterdam.

Twijfel niet langer!




Inmiddels voel ik me zo hopeloos..

7 opmerkingen:

  1. Hmmm ik kan me voorstellen dat je hier enigszins hopeloos van wordt. Misschien even een bezoekje aan Joho brengen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken het helemaal, zit in een vergelijkbare situatie! Kan alleen nog maar heel erg uitkijken naar leuke dingen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry, ik heb net bij de bibliotheek een Suske & Wiske geleend die ik graag uit wil lezen...ik heb dus geen tijd. Anders had ik het GRAAG gedaan! Het klinkt zo verleidelijk...not...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien kunnen we papa sturen.Hij lijkt nog het meest op jou. Wat make-up, blousje van jou aan en klaar.
    Merken ze niks van.

    P.S wat moest je ook alweer voor cijfer halen?

    Xx Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas kan ik je niet helpen. Onderdak in de openbare bieb in Amsterdam klonk zo verleidelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. VEEL SUCCES MORGEN!!! Of heb je inmiddels iemand gevonden? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha dankje! Nee helaas, ik moet het toch echt zelf doen! Dacht er nog aan om mijn vader of Jesse te sturen, maar dat zou ook zo raar zijn als ze dan ineens gingen praten ;).

    BeantwoordenVerwijderen